och så var detta lovet slut.

Trots att jag var nästintill död igår, jag var galet trött + huvudvärk så blev det fest på kvällen. Jag menar sista festdagen på lovet ska ju icke missas. Maja kom hit vi lagade tacos och åt i massor. Sen fick vi stressa ihjäl oss för att hinna tjugo över tio tåget till Tyringe, där mötte Bjärnor och Nille oss. De två är galet härliga. Festen i hemvärnsstugan var väl ingen jättehöjdare, men jag var inte riktigt på humör heller. Vi träffade iaf några trevliga människor, bl. a. en gotlänning och en göteborgare, en välfriserad Martin Olsson och några till. Men mest underhöll Macke och Nille oss. Negerskratt + maja lekte frisör på nille. Vi drog lite innan två, återigen fick Erik äran att vara chaufför, snäll Erik! Hemma åt vi resterna av tacosen för att förhindra dagens bakfylla. Lyckades inte riktigt. Vid fyra inatt ringde en gotlänning men jag var för trött för att fatta vad han sa (hehe). Det var något om att de skulle komma och heja med pompoms på tävlingen på lördag. Hoppas de inte genomför den tanken. Nu ska jag pluggeliplugga lite historia, troor jag. Först en lång skön dusch dock.

p.s. Min framtida man ska vara göteborgare för göteborgska = döda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0