Klagomuren

Idag har varit en så ickebra dag. Skolan var seg, jag hade ont i huvudet och mådde allmänt kass. Efter skolan pluggade jag alldeles för lite historia, kvart i fem klipptid. Fast det inte är så kort känns det kort så jag är lite ledsen och missnöjd, ska snart tvätta det och fixa det själv och se om jag gillar det bättre. Hoppas det, palla dåliga hårdagar i flera veckor framåt annars. (i så fall måste jag gå hem från skolan varje dag, höhö *internt skämt*). Sista träningen med spagat idag, det var sorgligt. Fast jag ska ju fortfarande ha dem, men inte bara  i deras söta lilla grupp. Nu ikväll har jag också pluggat alldeles för lite historia, och ätit alldeles för mycket. Jag är konstant hungrig, dessutom mår jag fortfarande kass. Jag håller med flera av mina historiakamrater som bett mig skjuta dem idag, historian är förjävlig och den kan dö och allt sånt här.

Jag känner att jag verkligen måste muntrat upp folk med denna bloggen 8-).

En sak är bra, studentfest på torsdag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0