Idag är allting bra

Idag har jag sjukt mycket historia att plugga men konstigt nog är jag glad ändå. Dels för att jag är fett pepp inför studentfesten på torsdag, har bränt ut lite 90talsmusik innan idag och man kan ju inte bli annat än glad när man hör den. "barbie girl" "boom boom boom" mfl. De flesta låtarna är tagna från mina hits for kidz-skivor.(höhö)  Dessutom satt vi och pratade outfit på tåget, vi kommer vara galet fula och jag gillar det! Förfest här på torsdag för klassen, det blir trångt men mysigt.

 I lund idag hittade jag faktiskt en högskoleutbildning som intresserade mig och det känns bra eftersom jag innan verkligen inte haft en aning vad jag vill läsa eller vart. Industridesigner låter väl rätt bra, eller vad säger ni? En annan anledning till att jag är glad är att jag har underbara vänner, ville bara påpeka det just idag.  En av dem har tagit körkort idag. Tusen grattis till SarlinDarling.<3 Grattis till linney med som fyller eighteen! wiie. Nu ska jag plugga lite mer historia sen ska en glad elin nana sött.

Puss lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0