Godissnöre

HAHA jag vet inte om ni la märke till min föregående rubrik. "Wednesday". Det är ju dock idag så jag måste varit rätt virrig innan jag gick och la mig igår. Så kan det gå. Tror det var för att jag bara brukar träna mina barn på onsdagar, så när jag tränade dem igår så blev jag väl förvirrad.

Dagen började inte så bra, jag försov mig (Y). Sen skar jag mig i nästan alla mina fingrar är jag skulle skära glas på designen. Allting blev dock rätt mycket bättre när vi lunchade på Asian Corner. Det är mumsig mat minsann. Efter det blev dagen bara bättre, MVG på svenskan, Frans hade köpt snöre till mig på historian(!), vi hade tjatat på frans att det var hans tur att bjuda på godis denna gången, men eftersom man inte riktigt kan lite på Frans gick vi och köpte godis innan vi skulle börja. Jag letade efter snöre i hela stan, men fann inga. Sen kommer jag till historian och där sitte frasse med mina godissnöre. Åh vilken lycklig kvinna jag blev! Vi bytte så jag fick snörena och han fick mina bilar. Nöjd Elin.

Efter träning så blev det lite Qpoolen med majasajalinn. Det var skojsigt och en spännande herrfinal. Ifk-ifk precis som förra året. Nu vet ni allt om min dag, YEY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0