följ fotstegen

Wie, imorse gick jag upp redan klockan kvart över sju fast jag inte började förrän klockan tio. Var och gymmade med pappa, sen en helt onödig dag i skolan. Vi har klippt fötter och lagt ut till öppet hus ikväll och haft betygsnack på religionen. Jag och Sara satt mest och funderade på nyårsfest, skrev upp en lista på vilka man skulle bjudit isåfall och det blev en jävla massa, runt 100 stycken.  Men, då ska man ha vakter och skit, kan bli krångligt på nyårsafton. Dessutom ska jag ju ha min 18årsfest så kan ju bli lite kaka på kaka.

Borde plugga nu, men all min självdiciplin tog nog slut imorse när jag gick upp och tränade för jag har bara sovit och ätit sen ja kom hem, tänkte faktiskt sova en liten stund till innan det är dags att dra tillbaka till skolan. Öppet hus så vi ska vara där till åtta. Verkligen skitbra när allt jag borde göra är plugga. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0