England

Igårkväll när jag gick och la mig hade jag feber,  och jag var jättearg för jag ville kunna festa idag. När jag vaknade imorse efter att ha sovit i tolv timmar var febern borta (Y). Dock mår jag inte helt bra, men vafan, fest blir det ändå.
Jag fick iaf något konstigt ryck och började sortera ut bland grejerna på mitt rum, så nu är hyllan städad och fin. Snart ska jag hoppa i duschen sen kommer några av flickorna hit, efter det bär det av till Kali i röke.
Förresten när jag städade i min hylla hittade jag massa gamla saker, oj vilka minnen.  Jag satt och log hela tiden, när jag hittade Englandsflaggan började jag nästan gråta. Språkresan är fortfarande det bästa jag gjort i hela mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0