Class

Ica´s mozarella pizza. Perfekt bakismat.  Hungrig var jag med, efter som jag vaknade 11.11 och skulle vara hos malin 12= ingen frukost. Blev iofs lite frukost där iform av chailatte och negerbullar. Nyttigt! Nu ska jag iaf äta min pizza och chilla lite, sen är det nya tag ikväll. Först lite taco sen eventullet fest i tyringe, eller någon annanstans?

Igår så var det förfest med bara tjejer hos Petra, det var treeevlans. Var inte alls meningen att jag skulle med dem ut sen när de skulle dra till kstad, för jag hade egentligern inte pengar och inget leg. Men när både skjuts hem och leg var fixat så var jag rätt pepp på att följa med. Jag får väl vara fattig resten av månaden istället. Så det blev först en sväng på chill out där det var helt dött men jag och madde stannade ändå lite längre än de andra pga en väääldigt het bartender. Han var döda mig. Efter ett tag gav jag upp och gick in på class istället där det var betydligt livligare. Det blev massor av dans, lite piggelin groggar och skumpa tack vare att vi hittade en  hhkare på stället. Vid tre blev det kebabrulle och sen kom en mycket snäll Erik och körde oss hem. Idag har jag galet ont i fötterna efter att ha haft mina gyllene skor igår, dessutom har jag träningsvärk i rumpan, kan nog med bero på skorna.

Det roligaste igår var nog ändå macarena dansen på tåget. Eller tja., maddes sång till macarendansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0