balklänning, biljard , bönder

Dagens 3 B. balklänning, biljard, bönder
Mina ben är alldeles illröda! Jag har precis promenerat hem från Qbar och det var galetgalet kallt. Därav mina röda ben.

Kvällen har varit trevlig, lagade tacos med anna och mammi, sen efter en väldigt chill tvåmannaförfest, kan nog inte ens kallas förfest haha, så drog jag och anna till ett ganska dött Qbar, som tur var kom Annas man och co och livade upp stämningen rejält. 3 biljardmatcher senare är det konstaterat och jag är riktigt kass på biljard, men som tur va hade jag 2 stycken aningen bättre medspelare så det gick bra ändå. Det roligaste på hela kvällen var dock inte biljarden utan toakön. Bönder ,"tyvärr har jag ju en kaaaaaar", och rondeller. "alltså i tyringe finns bara en rondell, men vi har snaart fyra i bjärnum". WOW.

Jag och mamsen har varit i köpenhamn innan idag, det är lätt min favoritstad. I love it.
Där var julpyntat och lite snö, tivoli var fint som attan även om vi bara såg det från utsidan. Målet med resan var att finna en vacker balklänning och det gjorde vi minsann. Jag är  nöjdnöjd med den, nu åker den långt in i garderoben och får inte skådas igen förrän i juni. wiiiiie.

Dagens bästa: Mamma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0