Vad är fel när inte helg känns lockande? Kemi!

Men tjena, nu är det helg, Man brukar säga Wiiie, men inte denna helgen. Vi är dessutom lediga fyra dagar i rad men det känns ändå inte wiie, det känns hej kemi. Blö, ikväll är det semi Sverige - Canada iallafall, Kan ju bli spännande. Fysikprovet idag, hej å hå. Fick gå. Gick ändå okej för att ha pluggat typ 0. Dessutom börjar min bok bli klar, spännandespännande. Den ser dock inte alls ut som jag tänkt mig från början, inte någonstans finns en minsta lilla likhet med mina tankar från början, men vi får väl se hur det slutar. Haha läser man bara detta låter det mer som att jag skrivit en bok, tss så är dock inte fallet. Jag har städat hela huset idag, känner mig duktig minsann. Äsch jag har inget vettigt att skriva, vi hörs.

Kiss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0