So why am I ten feet under and upside down

Helgen var fullspäckad med gymnastik i helsingborg. Lördag var det kval och mina flickor gick till final. Söndag tävlade vi, vi vann med den underbart bra poängen 28.1. Efter det blev det lunch nere vid havet med halva laget+ Frida, det var mycket mysigt. Efter det var det final med flickorna, det gick inte riktigt lika bra som i kvalet men för mig är de ändå bäst!
Imåndags åkte vi ut till vår första skola för att informera om Teknik för tjejer och idag har vi gått igenom vinslövs 4 skolor. Vid lunch hade vi en två timmar lång paus då vi gick och köpte picknickmat på Ica och la oss för att sola i en Park. Resultat, jag har förvandlats från en vit lady till en illröd lady.

Ska försöka ta mig ut och springa en runda ikväll och efter det kanske det blir årets första dopp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0