Run bitch run

Åh fyfan, jag är helt död i hela kroppen. Hade träning mellan halv sex och halv åtta, sen när jag kom hem skulle pappa ut och springa och jag kunde bara inte motstå att följa med så det blev halvmilen med. Nu är jag verkligen död och kan ingen fysik. Kanske kapitel 4 men verkligen inte fem. Har inte pluggats alls, får spara pluggandet till kemiprovet istället för det känns mycket viktigare. Efter imorgon är vi lediga fyra dagar men jag har inte riktigt fattat det bara för jag måste ändå plugga hela dagarna långa, Men kvällarna är lediga. Har inga planer alls för helgen än och det är faktiskt rätt skönt, och ovanligt?

Veckans springmusik har varit New Found Glory, helt okej att springa till faktiskt, lite för lugnt emellanåt kanske.
Datorn är dock tömd på musik sedan jag lämnade in den men jag har söta vänner som sänder mig lite ny. Kanonbra (Y)

Sussa sött :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0