Pigrider,

Pigg pigrider, cockrider,  jag syftar på djuren alltså. shots  och kisserier i en snubbelskog.

Kvällen igår blev inte ett endaste dugg som det var tänkt. Anna, Sara och jag festade till melodifestivalen, förfest var det meningen att det skulle vara. Men när alla på festen vi skulle till skulle till björket inom en timme å vi va inte iordninggjorda eller något bestämda vi oss för att stanna i lägenheten. Det är jag glad för, för jäklar i de vad vi öste. Kyrre dök upp när festen i vittsjö var över så då var vi hela fyra stycken. Vi va fyra stycken och det var en jäkla pangfest haha. Oskar dök upp och joinade oss efter ett tag, sen blev det bilrundor. Träffade på danne, följde efter honom till Tyringe hoppsanhejsan. Det va där tre flickor sa hej till snubbelskogen. Jäklar vad jag garvade. Vi hängde en sväng på Göingebil sen, fråga mig inte varför. Vi hoppade över till Dannes bil, körde en runda till innan vi stack tillbaka till lägenheten. Då väntade promenad hem, toppen. Hem vid fyrasnåret och med den härliga känslan av att veta att man ska upp tre timmar senare.

Yes, tre timmars sömn blev det innan det var dags att ge Mor frukost på sängen. Sen iväg och jobba, fick gå tidigare som tur va, det tackar man Maja för. Tack. Fan vad seg jag var. Hem sova i solen, upp träna tjejerna. Eller ja i dag var det en tjej (Y) . Tur andra gruppen va där så vi kunde slå i hop dem. Nu väntar jag på mat, sen blir det powerwalk? eller kanske inte längre?

Allt är så himla galet bra, efter klockan två på tisdag är det ännu bättre? Fan vad jag gillar det.

Kommentarer
Postat av: saja

smek på gårdagen!

2008-05-25 @ 19:26:22
URL: http://mrssaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0