Muuuuuuuuu!

Ohyes, det blev fest igår, precis som jag ville. Inte så stor fest, men jag och Majsan festade till det rätt bra ändå.  Och det va trevligt folk så kvällen blev najs, började hos mig med jordgubbshots, sen cyklade vi till Sanna. Det va najs, det blev poker som jag typ inte kunde, det blev snus, haha, fan vad fult! men det blev bra. När vi va tvugna att lämna lägenheten drog vi till Eskil, och ja, vägen dit var rätt underhållande! Muuu. När vi kom fram blev vi snabbt meddragna därifrån av Ema och Hanna till Östervärn någonstans. Festen på det placet var dock rätt över när vi kom, så vi cyllade till Freddies en sväng innan det blev hem och nana gott i sängen, Och jag måste säga att jag trodde vi skulle dö några gånger under våra cykelturer men vi klarade oss utan en endaste skråma.

 Idag har jag varit och lagt schemat till sommarens jobb. Blev fler pass än jag trodde under de fyra veckorna vilket gör att allt känns lite mer lönt nu, och lönen lär absolut räcka till resan! wiiiie. Nu ska jag vila lite innan jag ska träna mina bebisar, Pussciao :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0