l wanna lose it.

Usch jag är helt sinnes trött idag, men måste träna. Känns inget vidare faktiskt.  Boken är klar nu, jeppjepp. Känns skönt, fotona är redo för utställning och det är bara Matten och muntliga i engelska kvar, men gud vad jag är trött på skolan nu, jag ooorkar inte mer.
 
Har haft en mysig eftermiddag iallafall, blev en sväng på stan och en bakad potatis med annapanna innan hon skulle gå och skriva prov igen, då gick jag hem och slängde mig i soffan, toppen! synd jag måste resa mig jättesnart igen. Jag kommer somna mitt i volten, ville egentligen ut och springa efter träningen, för det har varit dåligt med det denna veckan pa plugg. Men jag tror jag kommer däcka klockan nio ikväll.  Vi får väl se, hörs sen!
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0