Helt meningslöst

Alltså idag har varit en riktigt dålig dag faktiskt. Jag tror man blir helt deppig av regnet, tur solen skiner nu.
Eng nationella idag, hjälp vet inte riktigt hur det gick alltså för jag började prata om gymnastik., Vad fan heter kullerbyttor och hjulningar på engelska, Just det, jag kom inte heller på det vilket resulterade i ett långt eeeeeeeeh.
Matte nationella imorgon, fiifan. Jag har inte pluggat ett endaste dugg. Jag är verkligen sämst. Men sen efter det, sååå kommer Robine och Saaura. Fasen vad kul det ska bli. Jag har saknat mina englandbabes!<3
Dessutom är det typ sommarlov efter imorgon, för då är inget jobbig kvar och vi har nästan inga lektioner kvar heller.
Vi ses. Puss!


Jag är trött på att alltid vara i mitten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0