partyweekend

Fredag: I fredags skulle timmys födelsedag firas så jag och sara begav oss till attarp där hans familj, rasse, fille och sorsa var. Det blev smörgåstårta, rulltårta, och en hel del dricka,  irisch coffe och hot shots bland annat.  Kaffe i båda dem, jag håller på att lära mig. Vid tjugo i elva kom taxin och hämtade oss för att köra oss till superbowl. Usama fick höra måånga fina sånger av hans passagerare minsann. Bowlingen var riktigt rolig, mötte upp maja med där så hon kunde joina resten av kvällen. Efter bowlingen blev det sharkys, ett par timmar innan det var hem och dags att sova.

Lördag: Upp vid sju, tessan hämtade upp mig och så åkte vi till k-stad för att kolla på vårklassen. Tjejerna har aldrig dansat så bra som de gjorde där. Söta är dem. Kom hem, städade lite åkte med pappa för att hämta min lagade kamera och resten av bilderna från elgiganten. Blev en sväng till donken, gud det har varit efterlängtat. Haha. Sen sov jag resten av eftermiddagen tills Louise kom hem till mig. Vid tjugo över åtta bar det av till Tyringe för fest hos fredde. Hade riktigt  roligt med massor av trevliga människor. Fick även höra när fredde, ralle och simon spelade. Najsnajs. Min första skjuts drog utan att säga til mig, men som tur va kom robin och rasse dit en sväng så jag lyckades tigga skjuts med dem hem. Man tackar för det, hade inte pallat sova där.
 
Söndag: Sov länge idag, vaknade satte på en film och mös i soffan, ska plugga en sväng snart.

Pussciao:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0