Familjelycka

Dagen började långt i från bra, men slutade desto bättre. Kom till skolan för att upptäcka att Sabina inte va där och att lektionen var inställd. Härligt, kunde haft sovmorgon istället. Men som tur var träffade jag Louise så jag hann spendera lite tid med henne innan hon skulle ge sig av till Dalarna. Klockan tio var det dags för kemiprov, Blööö. Har verkligen ingen aning om hur det gick. När det var avklarat var det bara lunch och form kvar, slappt och bra. Slutade tidigt och lyckliga som vi var för att provet var över och vi inte hade ett endaste dugg att plugga på gick jag, Maja och Sara för att fika. Fastnade på Bjärnors i över tre timmar, myste och iaktog människor som gick förbi. Supertrevligt.
När vi blev utkastade för de stängde gick vi till Timmys place och lagade hamburgare. Sara är skicklig måste jag säga. Blev kanske lite rökigt där, meeeen vad gör det? maten va mums.
Sen blev det teater med skolan, "familjelycka" och den var betydligt bättre än väntat. De hade blandat gammeldags teater med modern dans. Coolt. Många skratt, mothafucka, åh va söt, eller vid närmare eftertanke?
När den va slut blev det cylling till Linné för att kolla modevisning, men den va slut när vi kom så vi fick cykla tillbaka igen. Sen va vi coola och hängde en sväng på stationen innan det blev hem och störtdykning i sängen.

Tack flickor för idag, ni är bäst!

Pussciao:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0