Dance with me

nu sitter jag här med TIO naglar. wihoo, Innan idag hade jag bara nio men Malin var en ängel och fixade den till mig ikväll. Borde packa men jag orkar faktiskt inte, så skönt att inte ha någonting överhuvudtaget att plugga på ikväll. Mormor och Morfar var här innan och lämnade ett litet påskkuvert, jag va dock inte hemma men det låg som en trevlig överraskning på bordet när jag kom hem. Lite extra pengar till resan. En dag kvar.

Rätt kort dag imorgon, det blir najs. Sen blir det fika med favoriterna, innan jag och mamma ska och handla matsäck till bussen. Jag vill ha sådana skinka-brie baguetter man kan köpa i skolan haha.
På kvällen blir det påskbuffé på Kärnmakaregatan. Så vi med får fira lite påsk innan vi åker.

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0