00.00

Klockan är 00.00 och man får önska sig någonting. Vad säger jag inte, det är en hemlis. Förresten går det inte i uppfyllelse om man säger vad det är.
Kvällen har varit trevlig med god mat och trevligt umgämge. Iallafall tills jag somnade i soffan, Jag som skulle vara uppe ändå tills vi åker,jo tjena det gick ju bra. Somnade redan elva, Haha.
Nu är det f em timmar tills busse går, väskorna står färdigpackade på golvet. Ska snart hoppa in i en dusch och sen får det nog bli någon timmes sömn. Eftersom jag är så himla datorberoende så har jag bestämt att det inte blir något bdb eller msn på hela resan även om jag hittar en dator. Det enda jag får göra är skriva här. Ifall ni nu är intresserade av vad som händer på min lilla resa.


Bäst att hoppa i duschen innan klockan blir för mycket. Ha ett trevligt lov mina vänner, sakna mig lite om ni har lust.

Pussciao<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0