Student



Strålande sol på studenten igår precis som förra året, liiiiite svalare dock. Tur det, men man ska inte klaga. Bara fär det regnar det väl på min student nästa år. NÄSTA ÅR. Hör ni hur sinnessjukt det låter, eller är det bara jag som inte kan fatta att jag faktiskt är så "stor" att jag ska ta studenten om ett år. Tur det ändå är ett helt år kvar så jag har lite tid att fatta det. Jag har redan lovat att jag inte ska skrika så mycket på siesta nästa år eftersom jag måste ha röst när jag tar studenten.

Igår var vi först på Linné och grattade Isaac bl.a sen direkt bort till teknikskan för att se när Elin sprang ut. Snögg som fanken var hon, hade nog en av de snyggaste klänningarna jag såg igår. Sen sprang ju Danne, Oskar, Kim, Andreas m.fl ut  och man vill ju liksom krama dem allihopa. Jag vill inte vara utan våra treor nästa år. Istället kommer massa 92.or. Suck.
Efter vi suttit en sväg på tingsbacken, hela tjejligan typ som förra året och blivit totalt nertrackad av alla treor. "Vem vill vara tvåa nu... ( jag vill!) så var det vinslöv och kusinvitamin som gällde. De första man fick höra när man kom innanför dörren var att man såg piggare ut än sist vi sågs vilket var i tisdagsnatt, men den får man väl bjuda på. Vi fick alldeles för god mat iallafall och den höga kjolen kändes tightare och tightare haha. Sen vid 8 smet jag för att ta tåget hem och träffade Axel (nu blev du omnämnd igen) och co på stationen så fick sällskap hem. Sen blev det en sväng hem till Isaac, innan vi cyllade längst ut på industriområdet för att gratta danne. "grattis på födelsedagen" som Lindman hade skrivit på kortet! Jag som inte skulle festa lyckades inte riktigt hålla det när alla andra va på så glatt humör. Det var iaf en mycket trevlig kväll som slutade när de andra stack till björket.

Idag har det varit en massa sömn och jobb, jag förstår mig inte på vita tanter med svarta ögonbryn och röda läppar. De ser ut som clowner och det är inte snyggt. Men nu är jag ju bara jordgubbsförsäljare och inte modetipsare så jag sitter bara där och ser glad ut.
Elin och Elinpelins nya vän Evert.     Ses på beachen imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0