minivacation

I´m back in Hässleholm. Tillbaka i civilisationen. Efter mer än fyra dagar ute i skogen ( iofs i världens mysigaste stuga) utan mobil eller tillräckligt snabbt internet är jag glad att vara hemma. Jag tog bussen till Markaryd i Lördagskväll där mamma hämtade mig och körde mig till stugan. Där var hela tjocka släkten. Det var mys, och mormor hade gjort en midsommarkrans till mig. Ja, jag blev överlycklig fast den vart lite vissen.
Nästan hela ligan åkte hem på söndagen utom jag, Moster Annapanna, mosters blivande man, julia och mormor och morfar. Med dessa mycket fina personer spenderade jag följande fyra dagar. Mest dålig väder vilket resulterade i massa slappande och en liten utflykt eller två. Bl. a till vårt älskade teboden. Fast just nu är det bara jag och Anna som älskar det. Alla andra har tröttnat på det.  Mormor har gött oss med massa mat och fika, brukar bli så. Men var inte så farligt som vanligt faktiskt.
Mest har jag myst och lekt med Julia.
"Eliiiiiiin, du är min bästa vän"
Hon är den sötaste ungen jag vet. "hej bejbi". mys har det varit, hon tvingade mig att följa med och bada, slutade med att jag badade men inte hon. Vi har haft gräskrig, varit på utflykt, plockat blommor, kollat på vänner osv. Hon tyckte jag liknade phoebe i ett avsnitt där hon hade lockigt hår. Jag vet inte om jag håller med, vad säger ni?
Innan sovdags har jag och Anna legat och pratat i timmar, hon är som en av mina närmsta  vänner fast hon är  typ 18 år äldre. Vi pratar om allt. Jag kommer sakna er sjukt mycket när ni flyttar till Norge. Vi får bli bättre på telefonsamtalen vi var proffs på förut. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0