Team America

Igår efter allt mitt degande fick jag plötsligt vääldigt bråttom till bussen. Jag klädde på mig, och cyllade till bussen på tio minuter. Imponerande. Kom till maja, kollade lite TV åt en mycket mumsig skolavslutningsmiddag eftersom sötisebba med hade sommarlov nu. Fick först grillat med tillbehör och sen jordgubbar med chokladglass och grädde. Mums.Sedan gick vi upp för att kolla på Team America. Fan vad jag garvade, derka derka mohamed jihad. Vi la oss lagom tid men somnade rätt mycket senare. Skrattskrattskratt! <3

Idag har vi varit på vår kära tekniska skola och lämnat in ledighetsansökan till P.O. -"Ni ska väl åka med familjen?"
Jaaaadå 8-). Ledigt fick vi iallafall så nu är den biten avklarad. Nu ska jag sticka till mitt kärakära kvantum. Ikväll kommer Alice, sjukt länge sedan jag lekte med henne så det blir mys.

Ha en fin dag flickor och pojkar :*

Kommentarer
Postat av: maja

tack för igår bajb <3

2008-06-12 @ 15:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0