Smekmånaden

fan vad jag har gjort lite idag, Jag gick upp ur sängen fyra. Ja det är sant, och sinnessjukt! Jag vaknade första gången 11, andra gången vid 1. När jag märkte att det ösregnade och åskade i massor gick jag upp en liten sväng och satte mig vid fönstret. Sen kom jag fram till att sängen så rätt så lockande ut och gick och la mig igen. Vid fyra fick jag iallafall gå upp, äta lite med brorsan och vid halv sex kom Maja och hämtade mig. Lars skjutsade oss till Hlmgården, där Jim och Pernilla ska ha sin bröllopsfest imorgon. Vi fick lära oss lite serveringsregler, vilket vin som ska va till vilken mat osv. Sen fixade vi mat och grejade i typ två timmar. Efter det gick vi hem till mig, annapanna kom vi käkade tacos och kollade smekmånaden.

Nu ska jag sova igen, snart iaf. Jeppjepp.

Pusssss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0