Skelögda Elin

I´m back in Hässleholm efter kvällens utflykt. Teatern var precis som förutspått underhållande. Mycket skratt, bl.a. när de sjöng  sången "skelögda elin". Tur inte hela min familj skrattade åt MIG då? Fast jag skrattade massa jag med och skelade med ögonen. "skelögda elin är alltid glad" . Jag är nästan alltid glad.
 Eva Rydberg är helt undebar som vanligt, han som spelade Dr Björk som drogad var inte heller dålig och ja kvällen var bra helt enkelt. Vi hade mysig picknick i parken med familjen innan. Min bror är brabrabra minsann. Nu ska jag snart sova, hade tänkt bli lite underhållen på msn först, men där hittade man typ noll underhållning. Tummen ner för det. Det är iaf bestämt att resan bokas imorgon, efter det blir det mitt första sjutimmars pass för i år. KILL ME. Har iallafall något roligt att se fram emot när jag slutar. Då blir det grill och fotboll med tjejerna i Lägenheten. Heja Sverige.

Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0