Sex and the city.

Underställ, vinterjacka. termobyxor. Mössa, vantar och halsduk. Det är vad jag borde haft på mig idag när jag satt på Kvantum. Höll på att frysa ihjäl där. Dessutom var jordgubbarna fula. Ja jag är en dålig försäljare som erkänner det. Men de var fula och ingen ville köpa. Som tur var kom Macke som en räddande ängel och höll mig sällskap i två timmar. Snälltsnälltsnällt! Nu sitter jag och kollar Den tredje Sagan om ringen filmen som jag helt tappat namnet på. Konungens återkomst heter den! Jag gillar de filmerna.

Förövrigt har min brors kompis lyckats kläcka ur sig att han äger alla Sex and the City säsongerna utan att någon kollar på dem så de ska jag minsann försöka låna. Sen blir det maraton! Dessutom ska filmen ses på bio. Yesyes!

Jag måste också erkänna att jag är kär. I en figur i en bok,  jävligt synd att han inte finns på riktigt, Men man kan inte annat än bli kär i honom  när man läser boken.  Jag hade kunnat beskriva honom här i bloggen. Men det hade blivit långt och löjligt så jag slutar innan jag ens har börjat. Kevinkevinkevin.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0