Powerwalk

 Gick en mil, snabbtsnabbtsnabbt. Det var skönt, bort med jobbiga tankar, bort med kalorier haha!. Bort med allt. Bara gå gå gå. Det var skönt, dessutom inget regn utan sol. Vilket gjorde skogen jättefin.
När jag nästan gått hela rundan mötte jag två söta tanter, en med rullator och en med stavar. De tyckte att det va så härligt att se ungdomen ute och gå i skogen. Promenera va bra motion för både gammal och ung. Bra tempo höll jag, så hade de minsann med gått innan, dock gick det lite långsammare nu när de hade sina hjälpmedel. Sen sa vi hejdå. Och jag gick där och tänkte att en sån tant vill jag med bli, som fortfarande är ute och går med sina vänner i skogen fast man är typ 80. En pigg och glad tant.


:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0