Paus

Jag är i ständigt behov av att det händer saker, jag blir sjukt lätt rastlös. Jag som är van vid att ha fullplanerade veckor, blir lite smått galen på att det händer alldeles för lite saker på detta sommarlov. Antagligen beror det mest på att jag jobbar, men äändå. Malmö var iallafall mys idag, och imorgon ska det blir sol. Då får man naturligtvis inte missa chansen att åka til havet. Idag är det sista dagen i juni och om en minut är det Juli.
Som tur är är denna veckan rätt bra planerad, blir bio med mina kära friend Macke på Onsdag. Torsdag är det jobb eftermiddag, Fredag är det jessas 18års fest, lördag kanske grillning @ majas and so on. Söndag är min sista jordgubssdag! YES! Dessutom börjar kristianstaddagarna snart med. Då blire fest.

Nu är frågan, Tivolirock eller Lasse? Kankse båda, eller inget av det? Hej beslutsångest

Kommentarer
Postat av: kyrre

tivolirock!

2008-07-01 @ 20:25:05
Postat av: Anonym

jaa tivolirock!

2008-07-02 @ 00:11:27
URL: http://liinnplinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0