Party like a rock star

Jag sa att jag skulle ösa igår och ös blev det. Flickor ni är bäst, Tack för en mycket rolig förfest och björket. Idag har vi varit på en tio minuter lång skolavslutning. Sinnesonödigt. Jag och majsan gjorde klart breven som var tvungna att skickas innan sommaren och sen följde vi med Danne och Oskar till Linné för att kolla estetkonsert. Men jag va alldeles för trött för att det skulle vara roligt och somnade nästan sittande. Efter det cyklade jag hem och sov i typ fem timmar på studsmattan. Jag gillar studsmattan och jag hade gillat väldigt mycket om min förkylning hade försvunnit. Nu kollar jag film med min lilla family och försöker fatta att jag har sommarlov. Tio veckor utan skolan, YES!

Imorgon blir det student, yesyes. Först hos Johan i Vinslöv och sedan vidare till Danne. Blir en lugn kväll för min del, har varit fest till tusen på sista tiden och jag behöver vila lite.

Party like a rockstar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0