Jag vill vara tvåa nu.

Idag hade vi våra sista lektioner i tvåan,. fedt najs. Lärarna hade spex, så himla underbara är dem. Hade gjort om Björn Gustavssons sång til Carina berg så den passade in till Björn Nordström. Cutecute.
Det bästa på hela dagen var iallafall att jag på ngt jävla vis klarade VG på matte nationella och får alltså VG i slutbetyg i Matte D. Hur fan det gick till vet jag inte men glad blev jag.
Eftermiddagen var najsnajs. Vi kollade skattjakten, en del söta treor en del mindre söta. Vi åt iaf pizza och myste i solen. Se drog jag hem och somnade skööönt i solstolen. Kollade lite korpenfotboll med pappa och nu har dagen slutat i soffan. Sjukt sleten idag, blir hopp i säng tidigt.

Förövrigt har jag lovat att nämna en bra man i min blogg. Han är annas man och de gillar vi.  Tamdadam Axel Muhr. :)

Kommentarer
Postat av: AXEL MUHR

Tack! Jag känner mig ärad.

2008-06-03 @ 20:46:55
Postat av: Elin

det ska du göra AX:)

2008-06-04 @ 02:36:46
URL: http://nejliika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0