Galet

Siesta vart helt jävla underbart,
sinnessinnessinnes vad bra.

Sjukt bra band, billie billie billie, fan jag älskar dem! Familjen, yes det snurrar i min skalle. All time low, johnossi, håkan, moneybrother, josé gonzales, kristian antilla, adam tensta och jag har säkert glömt ngt nu.

Underbara människor, fest i massor. Dans hela nätterna. perfekt festivalväder, och jag tror typ inte det kunde bli bättre?

I love SiESTA!

Tisdag
, siesta började faktiskt så smått redan i tisdags. Robine och Sara kom till mig, vi fikade, åt tacos, var en sväng på siesta för att sätta upp tältet. Det ena funkade jättebra, det andra blev katastrof (Y). Vi mös och pratade massa Englandsminnen. Sjukt att det känns som vi har kännt varandra så himla länge när vi bara känt varandra i två år och träffas så himla sällan.

Onsdag. Kristianstad med töserna, kemilabb. Hem, ladda upp. Babes kom hit, drog ner till campingen och fest vart det. Kanske lite mycket ett tag, ojsan. Men är det festival så är det. Skulle gå hem och däcka, hittade ett disco på vägen. Stannade och dansade i två timmar till. Så ska det va!

Torsdag. Två lektioner, hem, lite mys hemma hos mig. Siesta. Första bandet all time low. hej snygging sångare, hej jag har kramat honom! Fest och uppladdning på campingen med a lot of trevliga människor. Familjen, Familjen, Familjen nästan längst fram, jävla ös. Alla ramlade jag underst, upp igen. Det snurrar i min skalle. Sjukt bra. Sen ner till campingen, och det var brabrabra.

Fredag. Pizza till frulle med maja sara och macke. Det var inte fel vill jag lova. Sen direkt till siesta. Kollade looptroop, hittade kuylenstierna, Hem, blev ner sprutade av vattenslangen. Byta kläder, back till siesta. Se Antilla en sväng.Blev Håkan, massa god mat. Campingen, hittade Aron och hängde på ölandscampet. Sen hittade vi disco på brandvägen, gamla låtar, venga boys och aqua. inte fel. Stolarna ramlade och även jag.Dansade där till kl fem. Sen nannades det i tältet. Najs.

Lördag, Vaknade vid åtta. Släpade mig hem, sov tills 12. Gick på dansshow. Majsan var bäst! Var tyvärr tvungen att gå i pausen, ville se Gonsalez. Kunde skippat det,men heartbeats var bra. Hittade intetflickorna. Puss på dem. Blev kundvagnar, johnossi. Sen direkt till Billie. Jag var längst fram, medans vissa inte ens kom in. Är sjukt glad att jag gick dit så tidigt. Hade jag missat dem hade jag gråtit resten av kvällen. Sjukt bra var dem, I saw you on tv var bäst. Yesyes. Sen va jag så lycklig. Firade med mat, ner till campingen. Hängde vid vårt tält för en gångs skull, wiiie. Najs. Blev moneybrother, ja det lilla man såg eftersom vissa inte mådde så bra haha. Kom tillbaka lagom till Tensta. Det var svängit, yesyes. That´s my cool and I can´t take it off. Teeeensta. Men vi dansade, sen campingen. jag va kall och trött. Men jag hittade en sovsäck, och maja letade upp ett skitkonstigt gäng malmöbor vi hängde med en sväng. Ponnyn va knäpp i huvudet, ska vi strula?. Jag gick hem däckade skönt.,  Fan vilket underbart siesta!

Kommentarer
Postat av: maja

tack <3

2008-06-02 @ 00:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0