degdag

Jag har inte haft mycket till liv i dag. Gick upp ur sängen halv två. Hjälp? Lite kanske. men det var rätt skönt. Jag gick upp, åt två mackor. Sen flyttade jag täcket, datorn och den stora kudden ut i soffan och där har jag legat sen dess. Tänkte ha ett litet sagan om ringen- maraton. Men jag hittade inte ettan, har sett klart tvåan och får ta trean en annan dag för nu är jag alldeles för rastlös. + att jag ska till Maja och leka med henne ikväll.
Ibland blir man så glad när man märker att det finns människor som man inte känner men som ändå bryr sig. Även om det inte alls behövdes så tackar jag för förklaringen. Det var gulligt. Nu är det time att sätta på sig lite kläder så man kan visa sig för allmänheten.

:*

Kommentarer
Postat av: kyrre

yes, eller jag tror iaf inte jag är hemma över midsommar. kanske ska med oskar till karlshamn :)

2008-06-12 @ 09:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0