update

Lite dålig uppdatering de senaste dagarna måste jag erkänna. Stugan var mys iallafall, på kvällen rodde vi bara ut  med båten, käkade massa godis och snackade. Sen blev det nyheter med mormor och morfar innan vi satte på filmen. Vi orkade dock inte ens se klart den så vi gick upp i krypinet och la oss tidigt. Dagen efter gjorde vi mest ingenting. Spelade lite strandtennis,  det va nog de mest aktiva. Yey! Annars låg vi i " solen" typ hela dagen. När vi kom hem på kvällen bestämde vi oss för att gå till golfbanan och skjuta ut lite bollar, jag va rädd att det skulle gå åt helvete för att de va så länge sen jag spelade men majoriteten av slagen gick faktiskt bra. Wiiie. Sen efter det åkte vi in till k-stad och fikade.

I fredags åkte jag och Majs på utflykt till båstad, vi solade lite och glassade lite, kollade in fina pojkar och sen tog vi bussen hem igen för att festa på hemmaplan. Riktigt rolig förfest hos Lindman, kristianstad va helt okej, dansade framför stora scenen och trevligt sällskap, blev en hel del runt springande för my och min del, men sånt får man ta.
"Anette är min syster i rullstol" - Ana berätta om Anette, "öhhh de är väl din mamma, hon är het!." Viktor måste va sämst på att ljuga, men han är jävligt rolig.

Lördagen var seg som fan. Jag va bakis, jag va trött och jag låg i sängen hela dagen. När maja äntligen var funnen kom hon hem till mig, hon lagade mat. Wiie. Sen låg vi och va osociala med en varsin tidning. På kvällen va det fest igen, yey. Förfest hos oskar denna gången, jag fick med mig tre söta intetflickor + en söt anna. Så förfesten bestod av fyra pojkar + vi fem. Inte många men trevligt ändå, rätt lagom skulle jag vilja säga. Jag skulle ju inte dricka, men när Johan ändå skjutsade oss till stationen tog han genvägen över skolan och svängde inom mig så jag kunde hämta lite. Sen va det kstad, jag räddade en man på tåget från att betala massa extra, fick dock en jävlig utskällning av konduktören. "blablabla". Sen lyckade vi få in tio flickor på en toalett, inte illa måste jag säga. Resten av kvällen blev det promenader och mat i kstad. Vi hittade en styck jensy. Och lite annat folk.  Tog bussen hem och däckade snabbare än snabbast i sängen. Idag gick jag upp vid två när danne ringde, han skulle lämna hockeypapper till mamma. Tyckte de va bäst att klä på mig lite då, sen va det visst lunch till frukost. Jag fattar inte hur jag kan sova så länge. Idags ska jag bara packa och ta det lugnt, sen är jag i mellby nästan hela nästa vecka. Kanske kommer hem till beachhandbollen nästa helg.

have a nice week.

( jag tror aldrig jag har skrivit en så här kass blogg, sorry)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0