ööööhus.

Ännu en dag, vid havet. Så himla najs äre. Nu ska jag hoppa in i duschen, träffa tim i stan vid halv sju. Vi ska käka litegrann sen möta Anna and Axwell and maybe Maja och kolla på Narnia. Synd att den det enda jag minns från ettan är den där geten. Eller ja det heter ju Faun som tim påpekade. Men det blir säkert bra ändå. Träffade Emelie och Ellen i Åhus idag, mycket trevligt. De åker till Alanya på lördag så när de kommer hem ska de ha massa härliga tips till oss. 25 dagar kvar idag. Fett Najs! Denna sommaren ska jag bli neger, tja nästan iallafall. Förra sommaren fick man ju inte mycket till färg iallafall. I år får jag dessutom hjälp av den turkiska solen så kanske jag lyckas. Nu är det bäst jag slutar skriva, blir bara massa ointressant bladder anyway. Jag är tjock. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0