Narnia Prins Caspian

Halv sju mötte jag Tim på stationen, jag lyckades komma i tid. Duktig Elin. Vi gick till Infinity och åt medelhavspasta. Fasen vad gott det var! Dock lite störigt att alla flugor och getingar skulle anfalla mig medans inte en enda anföll tim. Orättvist. Vid åtta mötte vi Anna och Axel, köpte biljetterna och godis ofcourse. Jag tyckte filmen var bra. Fick dock inget medhåll från mitt sällskap. Mitt i filmen blev jag tokkissinödig och kunde inte koncentrera mig alls. Som tur var gick en lite flicka på toaletten just då så jag kunde smita ut. Tydligen behövde Axel med gå på toa då så ungeför en femtedel av bions befolkning gick på toa samtidigt. Den lilla salongen är söt, det var ockå dvärgarna och mössen i filmen. Och det var inte alls lika pinsamt att smita ut när där va typ femton pers. Nu ska jag se det sista av sex and the city och sen nana.

säs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0