Mellbystrand

Lääääget å sånt? dålig update, dock ej mitt fel. Tillgång till internet den senaste veckan har varit lika med noll. De första fyra dagarna i mellbystrand var iaf min bästa minimajs med mig. VI fikade i Halmstad, träffade några old friends of her. Spelade golf!!!, spelade rappakalja, såg mamma mia. Feel good film, oh yes! Vi träffade David Batra på espressohuose, spelade lite minigolf, såg arn m.m Det var mys, fast Maja vann på alla grejer,sånt får man ta. I Torsdags kom Anna och Julia på besök, mysmys. När de åkte och tog maja med sig blev jag väldigt ensam. Buhu. Jag tröstade mig med att shoppa på och utanför ullared i fredags.
.Två par skor (ett par ceriserosa!!! Love.)
.Två klänningar.
.Underkläder
.En väska
.En neccesär
. + massa smått och goooooott.

Sen har jag äntligen köpt mig en ny bikini, den inhandlades dock i Halmstad. Hehe, dessutom har jag sprungit och powerwalkat två gånger. Sen har jag mest sovit och glott på film och nu är jag äääntligen hemma.
pappa gör blåbär/hallonpaj så just nu väntar jag på det, sen blir det ett litet besök hos anna och hennes man.
Imorgon bär det av igen, jag får ju typ aldrig vara hemma. Men min kära mor har bestämt att vi ska åka upp till stugan för att hjälpa Morfar att snickra. Woho, snickarN nummer ett kommer på studs. Äsch jag hade hellre varit hemma faktiskt. Nu blir det alltså tre dagar utan någon kontakt med världen utanför stugan eftersom jag inte har någon täckning där. Yes.! Pappa klagar på att jag är negativ, jag förstår inte varför?


Nu ska jag göra något mer eller mindre vettigt. seeees.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0