MålarmästarN

Nu gott folk är jag hemma, det blev inte det minsta snickrande för min del, men desto mer målande. MålarmästarN, jag har målat vedbodsväggen, jag har målat en dörr och X antal fönster. Det var faktiskt kul, och extra kul var det när Eva kom upp. Mihi, länge sen jag träffade henne ordentligt. Dessutom har jag kört en massa bil, duktig elin. (Y)
Jag måste nog säga att jag har varit mitt allra snyggaste jag dessa tre dagarna, ingen frisyr, inget smink, ett par joggingbyxor utan resår, ett gammalt linne och mormors fleecetröja. Men ska det målas så ska det. Plus att det inte är en jävel som ser mig där ute mitt i skogen. Senare på dagen har det dessutom varit sol! så man hare kunnat måla i bikini å hotpants, jag frågade endast morfar om soliga sysslor haha, så jag är nog någon nyans brunare nu. Yey.
Just nu väntar jag på att maten ska bli klar, sen ska jag cylla till andra sidan stan för att se lite film med hullebulle. Snacka om att det var länge sen man var där, ages. Men det ska bli trevligt.

Grattis till Saura som fyller 18 idag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0