köra köra köra

Denna veckan har jag kört tre gånger, yey vad duktig jag har varit. Är faktiskt rätt stolt. Det går bättre och bättre varjegång. Idag körde jag ända till tyringe, mihi. Yeyeyey! Nu har jag och mina kära föräldrar ätit kinamat, det vart mumsmums.
Ikväll blir det chill här hemma, kolla på en av filmerna vi köpte idag och kränga lite godis. Danne skickade innan och undrade om jag ville grilla hos olsson och jag brukar alltid vara på när det gäller sånt, men idag är jag så himla slö. Plus att jag måste packa eftersom vi ska köra vid tio imorgon. Jag ska va glad om jag kommer upp kvart i så det är nog bäst att vara färdigpackad idag,

En sak jag glömde säga i min update förut var att jag träffade Big igår. Fan vad kul det va att se honom, måste samla ihop gänget. Big, tim, viktor, anna och tessan och hitta på något. Det hade varit sinneskul, och knäppt antagligen som vanligt.

Nu ska de packas,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0