I skärvorna ocg flagorna ligger ändå allting kvar.

Tredje dagen i rad vid havet nu, jag vill aldrig att detta vädret ska ta slut. Man blir ju så mycket gladare när det är sol. Aight? Idag gjorde timtim och dampmaja mig sällskap. "maja varför måste vi alltid va så sär? - Elin du måste inte" Ja de blev lite fel och mycket kul. Det var en chillidill dag,  på bussen hem var det en tjej som svimmade och fick massa ryck. Skitläskigt va det. På bussen dit satt världens störigaste skitungar. Inte läskigt, men irriterande.  Jag funderar allvarligt på att ta en powerwalk, jag behöver ett träningspass. Mm minsann, jag ska träna. Vara en duktig flicka. Hör av er om det händer ngt kul ikväll för jag pallar inte bara sitta hemma. Nu blir det på med träningskläderna. See ya.


Förresten är min kamera färdiglagad nu så jag kan hämta den!
Skoja min doja om jag har saknat den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0