Grilleligrill

Idag har jag varit hos fru doktorn och tagit spruta, inget skrik inget gråt. Eftersom jag inte är spruträdd var det iofs ingen bedrift. Nu har jag iallafall vaccin mot Hepatit A. Efter det åkte jag och mamsen till Apoteket för att hämta ut sprutan jag ska ta nästa vecka. Yey. Den är dock mot livmodercancer, eller ngt sånt. Är inte säkert den skyddar men den kan göra det så min kära mor vill att jag ska ta den. Efter det har jag bara stekt i solen, det är som sommarväder ffs. Underbart. Ikväll var det meningen att jag och min käre vän bjärnor skulle se lite film, men planerna ändrades. Det blir istället grillning med mitt favoritgrillningssällskap. PP, ja inte alla men en del av dem. + Bjärnor så klart. Man är väl ingen svikare heller. Nu ska jag med pappa och hämta grillkol, kan vara bra och ha. Jag ska även hämta ut min Lassebiljett, wiiihooooooooo!
Vi hörs ikväll i guess, kisses :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0