Fem av fem toasters

Fasen vad jag har blivit flitig med med bloggen alltså. Synd bara jag inte skriver något intressant. Men ni behöver inte läsa den om ni inte vill ;).
Det blev iaf en runda på 7 km ungefär och nu är jag stolt över att jag tog tag i mig själv. Körde lite situps på pilatesbollen som min mycket snälla pappa har köpt till mig. Den är faktiskt skitbra att träna med, har använt den på gymmet innan. Den tar alla muskler i magen verkligen. Så jag skulle tippa på träningsvärk imorgon men vad gör det, jag ska ju ändå bara tillbringa ännu en dag på playan. Man får ju passa på nu innan lördag för då ska det bli regn (N).

Efter mitt lilla träningspass har jag myst, och tagit hand lite om mig själv. Jag duschade, peelade, smorde in mig med after sun och gjorde en hårinpackning. Jag köpte en fructis wonder treatment på Ullared. Jag har aldrig haft en sån bra hårinpackning, Mitt hår blir alldeles mjukt och det trasslar inte sig alls. Innan kunde lockarna bli dreads, så trassligt det var. Men nu är det mjukt och fint trots flera dagar vid havet. Den får fem av fem toasters. Kanonbra!

Nu ska jag se sex and the city och sen sova, ska upp och ta spruta imorgon. Gnite :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0