bo01

Tänkte bara säga hej en snabbis innan jag sticker. Dagens mål är Malmö och Bo01. Jag Majsan och Anna ska schteka litegrann. Kvällen igår var som sagt helt underbar. Efter lasse begav vi oss till Helsingborg, var inte framme förräns halv ett men vi tyckte ändå det kunde vara kul att åka dit en liten stund. På tåget blev vi roade av ett par killar, skittöntiga men rätt roliga. Elin var dock bäst med "ursäkta vad sa du? För jag lyssnade inte?" Äntligen kom ett riktigt tillfälle för hennes nya favoritreplik. Helsingborg var rätt mys, hann inte göra så mycket men jag fick träffa Maja. YeyYey. Hon har ju varit borta en hel vecka, så de va på tiiiiiiden.  Nu ska jag dra, have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0