tequila, tequila

Åh herre gud, de orden passar bäst när man ska beskriva gårdagen, det var 18årsfest hos bethza, det var jag, maja, anna, fransie och ralle plus bethzas släkt plus några till. Det var god mat, god dricka,  mycket god dricka t.o.m. och dans, shit vad vi dansade. Vi försökte oss på salsan, för frans del gick det åt helvete ;) men för oss andra gick det väl kasst, men bättre än för frans iaf HAHA:) ute i köket shottade vi tequila med bethzas mamma, en gång med henne farbror och sen gick salsan betydligt bättre^^. efter en stund stod alla festens gäster i en stor ring medans en elelr två gick in och dansade i ringen. De blev lagom shockade när jag och maja vågade oss in och plötsligt glider ner i spagaten. (mm, vårt vanliga partytrick, men vafan) skoj var det iaf. Bethzas familj höll tal, riktigt gullig var det, och sen var det dags för bethza att dansa med alla män i släkten för det är traditionen.

Jag hade riktigt kul, för man blev så glad av alla människorna där och det var så mysig stämning hela kvällen, sån fest vill ajg med ha när jag fyller 18. Men det hade inte funkat att kombinera mina vänner med min släkt på det viset. Ingen hade dansat salsa iallafall. När vi kom hem dog jag och maja en stund i rabatten innan vi gick in och dog i sängen, jaa först han vi ju med de flesta hata götebrog replikerna och en del asgarv förstås.

VI masade oss upp ur sången vid tolv idag. Såg en av de fulaste filmer jag har sett och sen var det dags för träning. Jag har helt tappat suget och träningen gick åt helvete. Hem käka å sen blev det lite mys med Linda och Frida. Nu ska jag sova för att klara ytterliggare en skolvecka. Börjar iaf bra med shakespeare in love imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Hallå!

Elin, vi har ju inte tränat regelbundet under julen... Inte konstigt att vi alla var lite stela. Men alla var ju glada och det gick visst bra!

2008-01-15 @ 13:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0