jag kommer blir fet

Idag har min dag mest handlat om mat,hehe. Lunch på viking med flicksen eftersom det va äckelbrunabönor i skolan idag. Efter skolan blev det fika med Banan och Robin, Majsan kom med och joinade efter en stund. Vid halv fyra mötte jag Tittan, gick en sväng på stan, handlade lite minsann och sen va tösen hungrig. Så det blev graffiti men jag va hyfsat mätt vid det laget så det blev en Chai Latte för mig. Vi la upp lite tävlingsplaner, försökte få ihop ett lag och planerade träningen (för en gångs skull!) . Sen cyllade vi snabbt som vinden till Linné där det va träning med småflickorna, duktiga som katten är dem! Tävling för ena gruppen i helgen.Håll tummarna^^,

Torsdag imorgon, vilket betyder snart är det helg. Den är fullbokad som vanligt, film på fredag. Tävling Lördag, sen till Anisbananis, ska ha lite klassfest med bästa klassen, T2b. Tjejerna kommer först, vi ska laga lite tacos och sen kommer resten. Ralle har lovat att fixa tequila så jag hoppas på det^^, kanske lite singstar med. Senare blir det nog björket en sväng, är skitsugen på att dansa. Söndag är det träning och sen är det hockey som gäller. Hhk- Tyringe, derby alltså. Brukar va spännande och där är aldrig så mkt folk i ishallen som vid de matcherna. Men är på tiden att HHK vinner denna gången! Nu borde jag verkligen sova, men lär väl fastna här ett tag I guess. Godnatt folk : *

Kommentarer
Postat av: alice

fet ska man va, annars fryser man ju

2008-01-30 @ 23:16:19
Postat av: elin

haha det är sant alice:)

2008-01-31 @ 11:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0