Fantastic Four

I mitt förra inlägg såg jag att jag skrivit att jag hade träningsvärk, men gud det va ingenting mot detta. Åkte till broby igår vid fyra och sen var det träning till 8 ungefär, efter det var det fångarna i hallen som gällde och mitt lag kom fyra. Sen på kvällen fanns det inte alltför mkt att göra i broby så vi va i hallen där vi sov och snackade och hade det lite mys. Sen sova hela natten på ett liggerunderlag vad kanske inte det skönaste, upp på morgonen med världens träningsvärk och träna igen. Men det va roligare att träna denna helgen än på länge, det enda kassa är att flickisen fortfarande fittar. Jag blir så himla arg. Nu ligger jag iallafall här i soffan med min träningvärk och undrar hur jag ska komma ur sängen imorgon.

I fredags var det Cats med Fantastic Four, I love you girls. Vi åt god texmex mat, alldeles för mäktig efterrätt och hade riktigt mysigt. Innan vi gick in mötte vi den nyblivne 18åringen, så vi fick gratta honom lite. Efter ´cats drog fyra fruktansvärt mätta flickor hem till timmy där det blev lite guitar hero och en massa filippa bark. "så jag sa som det va; tack ska du ha men aldrig i livet" eller ngt liknande. Rätt tidigt i säng sen vilket var skönt, sov länge på lördagen och sen bar det av till broby.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0