Billie the vision and the dancers

Helgen har varit najs, i fredags va jag först en sväng hos anna. Hennes bror hade födelsedagsfest och jag och anna kunde garva lite åt barnen där innan jag följde med anette och lämnade anna i lillaskog hos Axel. När anette skjutsat hem mig gjorde jga mig i odning för utgång och ungefär vid tio kom maja och percy och hämtade upp mig. Blev förfest innan kingan hos ante och det var en trevlig kväll, liten besvikelse att vi inte kom in på kingan men rätt väntat så Niklas mamma va en ängel och skjutsade hem mig. Väl hemma somnade jag rättså direkt,.

Lördagen blev lugn,. jag chillade isoffan laddade ner lite bra musik, riktigt bra musik. Bille the vision and the dancers, jag dör. Skitbra! På kvällen kom anna och louise, vi lagade lite tacos hyrde film och hade det allmänt mys. Anna underhöll oss som vanligt "kan vi inte tända lite, jag får så mörka tankar av denna filmen" Båda filmerna vi såg var dåliga men sällskapet var trevigt iallafall.

Vaknade av att solen sken imorse, kunde söndagen börja bättre? Gjorde lite matte, stack och träna. Träningen gick rätt okej förutom att allt fittar med flickisen fortfarande. Drog lite tidigare från träningen för att kolla när Malmhaug mötte Hif, mest för att får träffa sötissara lite. Lite snack blev det både med henne, hennes söta familj och vänner, Jag skulle vilja ta hit dem allihopa för dem är så himla goa. Men jag får väl snart åka och hälsa på istället. Thilde har varit i Usa halva tiden nu, sjukt hur snabbt tiden går.

Nu borde jag plugga men det orkar jag verkligen inte så jag sitter här och myser med massa bra musik.
puss på er : *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0