2008

jaa då var det då nytt år, känns riktigt bra. Nytt år är nya möjligheter. Känns som det är ngt som behövs, lite nytt av allt faktiskt, Själva nyårsafton blev riktigt lyckad. Först käk hemma eftersom vi hade gäster från Malmö, sen gick jag och Linnea till Grahm för att hämta Louise, efter det bar det av till Vildparksstugan. Där va massa goa tyringepojkar som man nästan aldrig träffar länge, men eftersom inte riktigt alla av dem var välkomna in så stannade vi också där ute tills dess att det var dags att gå till stan för att uppleva tolvslaget på torget. Tolvslaget var riktigt underbart och jag träffade massa människor jag tycker om, just så ska nyår firas. Efter det bar det av tillbaka till Vildparksstugan och denna gången var där betydligt mer ös, kvällen var trevlig och den slutade med en jävligt lång och kall promenad hem för mig och linnea. Väl hemma somnade jag inom två sekunder. I vilket fall så va kvällen jävligt bra, igår jobbade jag vilket inte var lika kul. Idag är det min födelsedag, sjutton år minsann och ikväll kommer släkten vilket ska bli myspys! Om man ska sammanfatta 2007 jättekort så får det blir att hösten var sådär, massa fest  (skitbra så klart ) men skolan sög . Fast jag kan egentligen inte säga att skolan sög, för där finns några jävligt underbara personer i min klass, mer skolarbetet som sög. Sommaren var med sådär , PP-gänget var lätt sommarens bästa, medans våren var riktigt jävla bra för jag va så himla lycklig  hela våren. Därför känns det bra att det är nytt år och ny vår snart iaf, för idag är det minsann vinter och massa snö, haha.
Riktigt gott nytt år allihopa!<3


Kommentarer
Postat av: saja

congratz babiz

2008-01-02 @ 20:14:13
URL: http://mrssaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0