surprise!

haha, nu är överraskningen avklarad och jag kan berätta om gårdagen. Vid halv sju skulle jag utan att möta Elin cykla till Anna för att hämta henne, självklart så mötte jag Elin men jag lyckades lura henne så att hon gick till Therese i tron att bara dem två skulle träffas på kvällen. När jag kom hem till Anna var både hon och hennes mamma mycket nyfikna på vad vi skulle göra. Anna hade fått instruktioner via sms om vad hon skulle ha med sig osv. Jag och Therese hade för övrigt mycket kul när vi skickade dem smsen HAHA!. Iaf jag tog med anna ut, satte på henne ögonbindel och satte henne på pakethållaren och cyklade iväg. JAg var tvungen att cykla lite omvägar för att hon inte skulle kunna lista ut vart hon skulle. När vi kom fram till Therese place visade det sig att jag hade lyckats rätt bra för hon trodde vi var hemma hos mig. När vi kom upp så tog vi av henne ögonbindlen och både hon och elin blev överraskad över att vi skulle ses alla fyra. Kanske inte låter som så mycket till överraskning men för att förklara så; i högstadiet träffades vi fyra var och varannan helg där två och två fixade mat m.m ofta med olika teman och utklädning. Nu ses vi nästan aldrig mer därför tyckte jag och Therese att det var dags för en sådan kväll igen och kvällens tema var surprise! Vi hade lagat mat och bakat kladdkaka, så vi satt och mös i köket. Helt underbart att träffas alla fyra igen , precis som gamla goda tider^^, Tack för kvällen,
Pussciao :*



När jag nu har varit lite nostalgisk får jag väl fortsätta med det genom lite gamla bilder,<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0