kloka beslut

Nu har linn precis dragit hem och jag ska snart sova, vi tog det mycket kloka beslutet att inte lägga ut 100 spänn på kingan. Vi var utanför en stund och de som var där sa att det inte var värt pengarna. Dels för att där var lite folk, och dels för att det inte var någor roligt folk. Sparar hellre pengarna och gör något roligt i helgen. Så jag och linn stack hem till mig istället, vi krängde typ 4 varma mackor var som nattamat. Nattamat är aldrig fel, det är typ det godaste man kan äta( och onyttigaste)?. Förfesten var trevlig iallafall, träffade lite nytt folk och spelade kort. Jag vann faktiskt en gång wohoo och grattis till mig eller något. Verkar som lite folk har börjat hitta min blogg nu, mycket trevligt. Nu tjatar brorsan om datorn och jag får väl släpa mig i säng. Tack för kvällen,

sov gott!
Pussciao:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

var en bra kväll ;D

2008-02-21 @ 13:20:29
URL: http://liinnplinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0