Fest

Träningen idag var knappast en sådan superträning som den i söndags, mina ben var som spaghetti och volterna i trampetten blev därefter. Inte snygga alltså. Tumblingen gick dock okej och flickisen börjar kännas tryggare och tryggare. När jag kom hem hann jag knappast innan för dörren inna Louise dök upp, blev för mig att hoppa in i duschen och nu sitter vi här framför tv:n och väntar på att Annas mamma ska kunna slita sig från sin TV och komma och skjutsa oss till Ignaberga. Internationella har gjort som vi gjorde, först klassfest och sen fest.
Haha förövrigt har jag bråkat med en karatetränare idag :w, eller bråkat och bråkat snarare skällt på. De fattar inte att man måste stänga dörren in till gymnastiksalen helt för annars släcks det i hela salen, och ändå lämnar de den öppen hela tiden. Släcks det i salen så kan det störa den som kör volter och den kan ramla och skada sig osv. Men när vi sa till dem sa han att det va Absolut inte dem som hade lämnat den öppen. Fats jag hade sett det, TVÅ gånger. Dumma man, här lånar vi ut halva salen på VÅR träningstid och så är han bara otrevlig.

Ajja nu ska det partas, pusshaj:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0