Stressboll

Efter mycket stiss och stress så blev kvällen en toppenkväll! Klassfesten var trevlig, och sen efter nio började det andra folket droppa in. Det var inte så vilt och så galet som förra året, men det var lagom med folk, bra blandning och många man kände. Det var pokerface, nyårsplaner, vip och julgranen. Det var folk man inte träffat på evigheter, det var tvätta tvätten och det var t3b.
k- "Elin lugna dig, krama jonas eller något?
J- "Jag är väl ingen stressboll heller?"
 
Fast jag nästan alltid gillar T3b i massor så är de flesta i klassen inte mina favoriter idag. Det var meningen att alla i klassen skulle hjälpa till att städa, för efter en sån här fest är det inte LITE att städa. Vissa fixade andra saker så att de slapp men minst tio pers bara struntade i det, så vi var sex stycken som städade i fem timmar, bakis dessutom. Inte ett dugg kul vill jag lova!  När vi var klara firade vi med felixs lussebullar, och lyckades spilla ut cola två gånger på golvet så vi fick moppa igen. Nu ikväll har jag och pappsen fixat lite julklappar, sen var jag och hyrde en film för ikväll ska jag inte göra ett endaste dugg. Jag är verkligen galet trött.

Hoppas alla hade en trevlig kväll igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0